اکران "لوپتو" ویژه فرزندان مددجویان زندان
اکران "لوپتو" ويژه فرزندان مددجويان زندان
به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی صورت گرفت؛

اکران "لوپتو" ویژه فرزندان مددجویان زندان

انيميشن بلند سينمايي "لوپتو" به همت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي و حمايت انجمن حمايت از زندانيان بجنورد ويژه فرزندان مددجويان آن، اکران شد.
شناسه خبر : 47682 تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ انیمیشن بلند سینمایی "لوپتو" به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی و کانون فرهنگی هنری محبان اهل بیت  علیهم السلام، برای تعدادی از کودکان و نوجوانان مددجویان زندان بجنورد به نمایش درآمد.

 

این اکران با استقرار قابلیت سینما سیار و مشارکت  انحمن حمایت از زندانیان بجنورد صبح امروز، پنج شنبه چهارم خردادماه  و همزمان با پنجمین روز از ایام دهه کرامت انجام گرفت.

 

دکتر محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی و نیز حجت الاسلام و المسلمین براتی زاده، رییس کل دادگستری استان از این اکران بازدید کردند.

 

به گفته «امین درتومی»، مسئول سینما سیار در استان خراسان شمالی این برنامه با هدف توزیع عادلانه فرهنگی، به درخواست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان، از سوی معاونت سینمایی وزارت ارشاد اسلامی به کانون های مساجد استان، برای اکران فیلم در مناطق شهری و روستایی فاقد سینما واگذار شده است.

 

علاقمندان سینما تاکنون در مناطق روستایی و مرزی، برخی شهرهای فاقد سینما از جمله شوقان و گرمه و فاروج، در تعدادی مداری و خوابگاه دانش آموزی  و نیز در دانشگاه ها و مجموعه صنعتی همچون پتروشیمی خراسان شاهد استقرار سینمای سیار و اکران فیلم های "غریب" دسته دختران" و انیمیشن لوپتو بودند.

 

پایان/